Film o soundtracks -

Sex and the city 2.

Sex and the city 2
Alla tjejers favorit film känns det som, eller ja inte alla tjejers.
Själv gillar jag en kommentar jag läste nånstans:
- Nu är sprithaggorna i farten igen.
Kan inte säga annat än att hålla med,
Själv är jag inget fan av sex and the city överhuvudtaget.
Men ni som gillar det varsågoda, Jag gillar japansk skräck, det kanske ni inte gör så då är vi kvitt.

Ljud/bild:
Sountracket var fullt med massor av hyfsade låtar från radion.
Vacker natur och miljöer.
Storyn:
Det handlar om dom 4 tjejerna som hängt ihop en hel tv-serie plus
en långfilm.
Den här gången åker dom till Abu Dhabi, för att dom ska reda upp sina liv och få lite sista kul ihop.
Dom flörtar runt och upplever nya saker.
Den stora frågan genom hela filmen är:
Carrie fortsätta sitt förhållande!
Betyg:
2 stjänor av 5....
Den funkar om man ligger hemma sjuk och den går på tv.
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=XKQ5yRFkBnE

Hälsningar Film o Soundtracks.

Tillbaka till toppen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0