Film o soundtracks -

Scream 4

Skrivet av: Biotjejen

Handling:
Filmen handlar om Sidney Prescott, som är en författare. Hon skriver om hur hon tog sig ut ur mörkret. Mörkret som hon var med om när hennes vänner blev mördade av "Ghostface". Nu efter flera år dyker mystiska mordfall upp. Är "Ghostface" tillbaka 

Skådespelare:
Neve Campbell (Sidney Prescott)
Courteney Cox (Gale Wheaters-Riley) 
Lucy Hale (Sherrie) 
Kristen Bell(Chloe)
Hayden Panettiere (Kirby Reed)

Betyg och omdöme:

Noll stjärnor.

Nej, se inte denna film! Jag tycker att den är hemskt dålig! Anledningen är att den är för lång, har dåligt skådespeleri och är extremt tjatig.
Jag lovar att jag är en skräckfilms älskare, det gör mig riktigt ont att behöva såga den här filmen.
Vi får hoppas att Insidious är bättre som kommer den 13 maj på biograferna i Sverige!


Trailer:

Hälsningar Film o Soundtracks.

Tillbaka till toppen



Kommentarer
Postat av: Pladd

Kan inte göra annat än att hålla med. Känns som ett Screamkonceptet spelat ut sig själv numera. Fungerar inte riktigt 2011.

2011-04-25 @ 11:09:32
URL: http://addepladde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0