Film o soundtracks -

Årets bästa film!

INCEPTION!
Regi:
Christopher Nolan
Skådespelare:
Leonardo Dicaprio
Joseph Gordon-Levitt
Ellen Page
Tom Hardy
Ken Watanabe

Om filmen:
Jag tänker inte skriva så mycket om den här filmen.
När jag såg den visste jag ingenting om den, jag hade bara sett postern.
Samt att jag hade hört att den var bra.
Därför hoppas jag av hela mitt hjärta att ni haft samma tur.

Betyg:
5av 5!
Helt klart årets bästa film än så länge

Inception:


Hälsningar Film o Soundtracks.

Tillbaka till toppen



Kommentarer
Postat av: maria

jag och min pojkvän var och såg den förra helgen och båda två gillade den jätte mycket!

5 av 5 från oss också!

2010-10-07 @ 19:36:18
URL: http://lilliss84.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0