Film o soundtracks -

Prince of persia!

Prince of persia
Aladdin eller lejon kungen!  Mina första tanka kring filmen.
Den var dock väldigt roande om man har en tråkig dag.
Var och såg den med ett gäng vänner och det var flera än jag som tänkte på Disney.
Det dock en Disney produkt  så det är inte konstigt alls ;)

Regissör:
Mike Newell

Ljud/bild:
Riktigt snygga effekter, som min kollega och jag diskuterade vissa scener skulle gjort sig bra i 3D format.
Den var vackert inspelad, fina miljöer och den var faktiskt relativt tro värdig.
Soundtracket var inget jag la märket till...

Storyn:
Hm vi har en Aladdin, en Jasmin och en Jafar.
Eller så har vi Simba, Nala, Mofasa och Scar.
Det handlar om en gatupojke som blir prins, han hittar ett mystiskt föremål som förändrar hans liv.
Nu är jag lite orättvis men sarkasmen är bra i vissa fall.
Skådespelet:
Väldigt väl gjord, bra skådespeleri av alla skådespelarna man levde sig in i filmen.
Dock väldig bra skådespelare: Jake Gyllenhall och Ben Kingsley .

Slut betyg:
Helt okej dock ingen höjdare den får bli en 2 stjärna.
.

Hälsningar Film o Soundtracks.

Tillbaka till toppen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0